Friday, August 11, 2017

07.ආදරණිය වොට්සන් - පුහුල් දෝසි ආදරේ


ආදරණිය වොට්සන් - පුහුල් දෝසි ආදරේ
------------------------------------------------------

බලන්න වොට්සන් , මම ඔයාට දැනටම ලියුම් තුනක් ණය යි. ඔයා හරි වේගයෙන් මට ලියුම් ලියනව. උදේ පාන්දර නැගිට්ට ගමන් හෝම්ස්ගෙ කම්මලේ පරීක්ෂණ ගැන හිත යොමු නොකර මා ගැන හිතමින් මෙහෙම ලියන එක හරිද මන්දා. නමුත් ඔබේ ඒ ලියුම් දකින මගේ හිත සතුටින් ඉපිලෙන බව නම් නොකියාම බැහැ.
ඔයා දන්නව ද වොට්සන් , අද මම දෙවුන්දර ගියා. මාතර දෙවුන්දර විශ්ණු දේවාලයේ මේ දවස් වල උත්සවය තියේ. පෙරහැර නම් තියෙන්නෙ රෑට.පෙරහැර බලන්න නම් එන්න වෙන්නෑ. ඔයාවත් හිටිය නම් අර යකඩ අශ්වය පිටේ නැගල ජෝඩු දාලා ඇවිත් පෙරහැර බලන්න තිබ්බා.
විශ්ණු දෙවියො ඇහුවා “වොට්සන් මහත්මයා කෝ “ කියලා. එයාගේ මොකක් ද දේව මණ්ඩලේ අභිරහසක් තියලු ඔයා ලව්වා විසඳ ගන්න. 
ඉතින් දේවාලයේ හිටිය සෙනඟ ඊළඟට හැරෙන්නේ අරුමෝසම් කඩ පේලියට.මාත් ඒ පේළියට එකතු වෙලා කඩෙන් කඩේට ගියා. බූන්දි කඩ, පුහුල් දෝසි කඩ අතරේ වෛයිවාරණ බඩු තියන කඩවල් පිරිලා. කඩෙන් කඩේට ගියාම බඩ පුරව ගන්නත් පුලුවන්.මොකද එයාල රස බලන්න කියලා බූන්දි , පුහුල් දෝසි , දොදොල් දෙනවා කන්න.
මම ඉතින් ඔයාට පුහුල් දෝසි , බූන්දි ,සීනි කඩල විතරක් නෙමේ කහ වලලුත් ගත්තා. ඒත් ඉතින් ඒවා ඔයාට එවන්න ක්‍රමයක් නම් මට හිතාගන්න බැහැ.
දෙවියන් ළඟ පැතුමක් පතන්න මට ඉඩ ලැබුන වෙලාවේ , ලබන ආත්මෙ හරි වොට්සන් ළඟින් ඉන්න පුළුවන් විදිහක් හදල දෙන්න කියලයි මගේ එකම පැතුම වුනේ. 


මීට
ඔබේ ආදරණිය
මේරි

2 comments: